♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Fantasi

Publicerad 2012-04-14 21:29:47 i Allmänt

Nu är han här! Min Samsung :) Nu till något helt annat. Vilken fantasi dom har dom små livena. Kim fick följa med farmor en sväng förut och åka farfars nya bil!!! Den dör skit snygga som hon säger ;) Och när farmor kommer hem med henne igen så fråga jag vad hon hade gjort med farmor då. Å hon hade varit ute till Tuva. Så jag fråga vad gjorde du och Tuva då? Svar : Jo du mamma vi åkte helikopter till Anna så här jätte jätte fort. För vi saknar henne när hon inte är hemma. Vi fick mat och godis och träffa Annas nya djur och kompisar, och dom va jätte snälla! Aa å vet du! Jag ska få följa med Anna hem sen igen, fast då får inte Tuva följa med. För jag vill vara lite själv med Anna faktiskt. Tok fia min hon har massa nytt på G hela tiden :) Nånting hon kör ofta är. VILL JAG INTE SÅ VILL JAG & VILL JAG SÅ VILL JAG INTE! Ja det va väl det hela... eller aa vänta nu... Vi har ju grejat lite mer med altan och trägård också. Verkligen super kul! Men jobbigt! Patrik och jag håller på och jämnar till trägården/gräsmattan med en varsin spade. Verkligen skit jobbigt! Men kul. Vi ska nog få ordning på "Drömkåken" ;) Jäklar nu har jag ju glömt att tagit kort igen. Måste ju komma i håg det tills i morgon!!! Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela