♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Panik.......?!

Publicerad 2012-04-04 18:10:36 i Allmänt

Endel tycker om att bli ensamma/barnfria. Och njuter av tystnaden osv. Men jag får fan panik, vad ska jag göra? Städa? Ringa och kolla hur det går? Tja vad dom gör nu? Osv... Jag älskar verkligen att ha många runt omkring mig, gap och skrik och väsen gör mig absolut ingenting! Jag skulle inte tacka nej till ett par barn till :) Tycker det är konstigt och tokigt att dom som ej förtjänar barn eller ej kan ta hand om dom får barn hur lätt som helst. Medans vissa har svårt att få barn :( tokigt tokigt. Men men, det är väl bara att ligga i. Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela