♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tillökning i familjen?!

Publicerad 2012-04-09 22:34:00 i Allmänt

Ligger här i soffan brevid denna underbara lilla varelse :)

Fråga henne om det är några bebbar inne i magen. Och hon svarar med ett kurrande mmm! Shit :)
Jaja får se om hon säger sanningen. Isf är hon inne i v 4 i morgon. Och en katt är dräktig i ca 63-67 dagar alltså = ca 9 veckor! Isf bara 5veckor kvar, ojojoj.
Tecken på Dräktighet:
  • Katten blir husligare : check! Hon går ju aldrig ut längre
  • Katten sover och äter mer : check!
  • Katten kan bli ilsken/sur mot andra katter : Haha det kan man verkligen säga, Baltazar får ut för ALLT!
  • Spenarna blir rosa vid 3 veckors dräktighet : check! Och mycker större!
Så med dessa punkter så kan jag alltså räkna med att det blir tillökning i familjen!!! HJÄLP!

Jaja :) Över till något annat!
Kolla in detta


En hel hög med "skit" Som nu är BORTA!!!

På väg bort :) Tur man har lite vägarbetare här utanför i bland ;)
Så nu håller vi eller aa Putte på och bygger altan! Den jävligt stor en. Bilder kommer har inte fört in dom i datorn än...

Så har det ju hunnit med att bli påsk också


Kim 7april 2012
Det viktigaste va sminket. Inte vad hon skulle ha på sig :)
Min underbara lilla dotter, shit va tiden går fort!
Vi hade en underbar påsk. Allihoppa va här hemma hos oss och firade påsk :) Och jag gillar det verkligen! Mycket folk och rörels ska det va! Vi firade min underbara svärmor i lördags (som fyller år i dag) och vi har även firat henne i dag med. Mycket tårta och gott har det blivit.

Men nu ska jag ta och krypa ner under täcket hos min underbara sambo och gosa lite :)
Skickar upp 2 mysiga bilder på mina djur :) Ha det gött så hoppas jag vi ses snart igen! Kram

Baltazar & Kitty

Baltazar & Tarzan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela