♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

25/2-13

Publicerad 2013-02-25 12:16:22 i Allmänt

Nu va det ett tag sen igen....
Men jag tycker det är lite jobbigt och träligt och smått och skriva och försöka få allt till rätta på/i mobilen! Tycker det är JÄTTE krångligt. Skulle vilja ha en egen Liten dator igen. Här kommer iaf lite bilder, har inte tid att skriva så mycket mer nu. Ska i väg och hämta Kimsan från dagis och sen ska vi ge oss i väg till den stora backen och efter det lite mellis på Öppna :)
 
Våran lilla nya familjemedlem, Fiffin. (på bilden 8veckor)
Lilla goa Hello "Kitty"
Min lilla underbara unge Kim <3
Kim <3
Kim och Tuva åker bob. I Lilla Stockholm :)
Fast det dom tyckte va kul var att åka bob Efter/Bakom skotern!
Kim och Tuva på boben och farbror/pappa Peter på snöskotern
Avslutar det hela med en bild på Mig och Kim :) Hon är verkligen mitt allt denna lilla goa skitunge <3 <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela